Hvorfor får jeg 2 forskellige elregninger?

Når vi har hjulpet dig med at skifte til et billigere elselskab, så kan du i nogle tilfælde ende med at få to elregninger på en gang - en fra din gamle leverandør og en fra din nye.

Det kommer primært an på, hvordan betalingen for din tidligere aftale fungerer, men hvornår skiftet til dit nye elselskab er sket, kan samtidig have betydning.

Hvis du modtager en elregning fra dit gamle elselskab, der dækker en periode, hvor du ikke længere er aktiv kunde hos dem, så plejer de at være til at tale med.

Hvis du vælger at betale elregningen, så er der dog ikke noget at være bange for, da du ikke skal betale for den samme strøm til flere forskellige selskaber.

Når dit gamle elselskab har fået behandlet din slutopgørelse, som du har krav på senest seks uger efter dit skifte, vil en eventuelt merbetaling blive refunderet.

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Kommentarer

0 kommentarer

Log ind for at kommentere.